بازی برای همه | Game4All

دنیای بازی ها را اینجا بیابید

بازی برای همه | Game4All

دنیای بازی ها را اینجا بیابید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PC

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۸ ق.ظ

Grand Theft Auto V / GTA V (v1.0.1868 / 1.50 + DLCs ) – DODI Repack

نسخه ریلودد بازی Grand Theft Auto V کامل ترین و بی نقص ترین نسخه بازی است که در این مطلب قرار داده ایم. این عنوان یکی از بهترین بازی های ساخته شده توسط شرکت Rockstar می باشد که حتما نام آن را شنیده اید و علاوه بر ساخت این مجموعه عناوین موفقی مانند Max Payne 3, Red Dead Redemption را در کارنامه خود دارد. بخش آنلاین بازی GTA V به اندازه ای موفق بوده که با گذشت 4 سال از زمان انتشار، هنوز در صدر بازی های پرفروش می باشد. در بازی با سه شخصیت به نام‌های مایکل، تروور و فرانکلین آشنا خواهید شد و به جای آنها ایفای نقش خواهید کرد. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که تروور متوجه یک سرقت از طلافروشی شده، که پس از تحقیقاتی که انجام می دهد به این نتیجه میرسد که دزدی کار مایکل بوده است و به همین علت نزد مایکل می‌رود و پس از صحبت هایی که با هم انجام می دهد به همراه فردی دیگر با نام فرانکلین یک گروه تشکیل می‌دهند.

 

داستان بازی در شهر Los Santos انجام می‌شود که در پی آن، شاهد صحنه‌های پر جزئیاتی در طول بازی هستیم. یکی از ویژگی های بارز مجموعه بازی های خشونت در شهر یا همان Grand Theft Auto V می توان به آزادی کامل کارکترها در بازی اشاره کرد که می توانند آزادانه هر کاری مانند سرقت، مسابقه، دزدی و …  انجام دهد. یکی دیگر از ایده‌های نسبتاً جدیدی که در این نسخه از سری بازی‌های GTA پیاده سازی شده شده، امکان تغییر شخصیت است.

شما می‌توانید در هر زمان و در هر مأموریتی شخصیت بازی را تغییر بدهید. جی‌تی‌ای ۵ در همان ساعت‌های ابتدایی چنان شما را درگیر خود می‌کند که به سرعت از آن به عنوان اوج, دستاورد نهایی و نقطه‌ی طلاقی تمام خوب‌های نسل هفتم یاد خواهید کرد. غول جدید راک‌استار علاوه‌بر اینها, بوی نسل هشتم و چیزهایی که در آینده‌ای نزدیک انتظار بازی‌کنندگان را می‌کشند را هم می‌دهد. و درست در همین‌جاست که به ارزش واقعی بازی پی خواهید برد.

 

 تصاویری از بازی GTA V :

 

 

منبع: bia2game.com

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی