بازی برای همه | Game4All

دنیای بازی ها را اینجا بیابید

بازی برای همه | Game4All

دنیای بازی ها را اینجا بیابید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دانلود بازی Far Cry 4 Gold Edition برای PC

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۱ ب.ظ

Far Cry 4: Gold Edition [ v1.10 + All DLCs ] – DODI Repack

بازی Far Cry 4 Gold Edition حاوی تمامی محتویات و بروزرسانی های بازی Far Cry 4 می باشد که نسخه فشرده آن را در این مطلب قرار داده ایم. بازی Far Cry 4 شوتر اول شخص به سبک های اکشن-ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی بازی سازی “Ubisoft Montreal” ساخته شده است. با توجه به تریلرهایی که از بازی به نمایش درآمده است، این نسخه تمامی المان های یک عنوان جدید و جذاب FPS را دارا می باشد. داستان بازی درباره فردی به نام “Ajay Ghale” می باشد که یک انگلیسی زبان اهل کشور نپال است که به سرزمین “Kyrat” بازگشته است که منطقه وحشی و مرموزی واقع در هیمالیا می باشد و او برای به افشاندن خاکستر مادرش به آن جا می رود. هنگامی که به این منطقه می رسد، گرفتار یک جنگ داخلی ای می شود که مردم علیه حاکم خود گمارده و دیوانه ای به نام “Pagan Min” راه انداخته بودند.
همانند نسخه سوم بازی که شخصیت دیوانه داستان “Vaas” نام داشت، در این نسخه نیز با فرد دیوانه ی دیگری روبرو هستیم! لازم به ذکر است که صداگذاری Pagan Min توسط صداگذار معروف “Troy Baker” صورت گرفته است. برای اولین بار در سری بازی های Far cry، در این نسخه کاراکترهای اصلی از بومیان منطقه ای هستند که داستان بازی در آن جا رخ می دهد. محیط open-world در این نسخه بسیار وسیع تر شده است و شاهد آزادی عمل های زیادی خواهید بود.
یکی از جذابیت های این نسخه وجود حیوانات وحشی و کشنده می باشد که از آن ها می توانید به عنوان منبع باارزشی برای نابودی دشمنانتان استفاده کنید که این بستگی به عملکرد شما دارد، می توانید بر روی آن ها سوار شوید و… هم چنین بازی دارای چندین پایان مختلف است که هر کدام بستگی به انتخاب های پلیر دارد.

 

– تصاویری از بازی Far Cry 4 Gold Edition :

دانلود نسخه فشرده DODI بازی در پارت های دو گیگابایتی :

دانلود پارت ۱

دانلود پارت ۲

دانلود پارت ۳

دانلود پارت ۴

دانلود پارت ۵

دانلود پارت ۶

دانلود پارت ۷

دانلود پارت ۸

 

منبع: bia2game.com

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی